FANDOM

Bitva nad Antarktidou byla střetnutím mezi Anubisem a Tau'ri probíhající nad Antarktidou na orbitě planety Země.

Pozadí Editovat

Tým SG-1 se vydal na P3X-439, kde byl Archív Antiků. O archívu však vědel také Anubis, který na planetu poslal své jednotky. Jack O'Neill nahrál archív do svého mozku doufaje v nalezení Ztraceného města Antiků a ve snaze zabránit Anubisovi, aby se Archívu zmocnil archív, ho zničil C4kou.

Anubis předpokládal, že Tau'ri disponuje zbraněmi Antiků a rozhodl se zaútočit. S touto zprávou dorazil Bra'tac do SGC. SG-1 použila loď a odletěla na Proclarush Taonas, kde hledala ztracené město. Jack O'Neill zjistil, že je na Zemi (resp. bylo) a vzal ZPM (zdroj energie).

Bitva Editovat

Anubis vyslal k Zemi jako předvoj skupinu 3 lodí. Poté se objevil jako hologram v kanceláři prezidenta USA Hanryho Hayese a požadoval, aby byl na Zemi uznán za jediného Boha. Prezident Spojených států odmítá a požaduje Anubisovu kapitulaci.

Anubis jako odpověď poslal 30 lodí k útoku na Zemi. Jack O'Neill modifikoval transportní zařízení a použil ho k provrtání štěrbiny v ledu na Antarktidě, aby paprsek transportních kruhů dosáhl až na základnu Antiků asi kilometr pod ledem.

Pro ochranu lodě SG-1 vyslala prezident Prométhea a letku F-302. Prométheovi velel generál George Hammand. Následovala srážka s Al'keši a goa'uldskými kuzáky, se kterými zaútočil Anubis. Když se SG-1 dostala kruhy na antickou základnu, Bra'tac odletěl s nákladní lodí a Prométheus se vznesl pod palbou Anubise na orbitu Země s cílem taranovat jeho mateřskou loď.

Anubis na Antarktidu ze své lodi vyslal Kull vojáky, jejiž útoky SG-1 odrážela Kull distruptory . Jack O'Neill pomocí ovládacího křesla aktivoval antické střely, kterými zničil Kull vojáky a zbývající kluzáky nad Antarktidou a celou Anubisovu flotilu.

Výsledek Editovat

Jack O'Neill zničil Anubisovu flotilu a zasadil tak zdrcující porážku Anubisovi. Pod tlakem antických vědomostí ovšem jeho mysl selhává, a tak použije stázovou komoru na základně, která ho ponechá na životě.

Podívejte se také Editovat

Epizody Editovat